بیوگرافی رضا بهرام
نوشته شده توسط : ریحانه

بیوگرافی رضا بهرام خواننده

رضا بهرام یکی از خوانندگان جوانی است که طرفدارانی را هم برای خود دارد. این خواننده جوان متولد ۲۰ دی ماه سال ۱۳۷۰ در شهر یزد است. سبک موسیقی رضا بهرام تلفیقی ایرانی است و از سال ۱۳۸۸ در این عرصه فعالیت می کند. این خواننده در حال حاضر در تهران زندگی می کند.

رضا بهرام در صدا و سیما هم اجراهای زیادی  داشته است و همکاری او با این سازمان در حدی بوده است که آهنگ تیتراژ سریال ممنوعه را ساخته است.

زندگی خصوصی رضا بهرام

نام اصلی رضا بهرام خواننده، رضا هلاورجانی است و در حقیقت رضا بهرام نام هنری او محسوب می شود.

از نظر تحصیلات او در سال ۱۳۸۹ در رشته مدیریت مالی در دانشگاه علم و فرهنگ یزد پذیرفته شد و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

در مورد خانواده رضا بهرام باید بدانید که او فرزند دوم خانواده است. خانواده آنها پنج نفره هستند یعنی او دارای یک خواهر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر از خود است. خواهران رضا بهرام در عرصه ورزش فعالیت دارند. خواهر بزرگتر او سوارکار است و خواهر کوچکترش هم در رشته ورزشی کاناپولو به شکل حرفه ای فعالیت دارد.

نام اصلی رضا بهرام , آهنگ های رضا بهرام


ازدواج رضا بهرام

در مورد وضعیت تاهل رضا بهرام اطلاعات خاصی منتشر نشده است اما ظاهرا او مجرد است و فعلا ازدواج نکرده است. بنابراین سوال در مورد همسر رضا بهرام برای طرفداران او همچنان مبهم است.

مشوق رضا برای خواننده شدن، پدرش بوده است که در سال ۱۳۸۴ فوت کرده و شاید این مهمترین دلیل کناره گیری رضا بهرام از دنیای خوانندگی بود. در این زمان او به ورزش فوتبال روی آورد و به تیم فولاد یزد پیوست. مدتی هم به شکل موقت به تیم فولاد خوزستان پیوست و در این تیم هم دچار مصدومیت شد و این صدمه باعث شد تا او بعد از ۳ سال جراحی شود و به این طریق از دنیای فوتبال هم فاصله گرفت و مجدد به دنیای مویسقی بازگشت.

حامی بعدی این خواننده بعد از فوت پدر، مادرش بوده است. مادر رضا بهرام نه تنها در عرصه موسیقی بلکه در تمام مراحل زندگی از فرزندش حمایت کرده و خود رضا هم گفته است بعد از خدا زندگی و موفقیت هایش را مدیون زحمات مادرش است.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 11 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: